C.- EL DEPARTAMENT I EL SISTEMA EDUCATIU

Els mals resultats semblen tossudament buscats.

PROPOSTES I REFLEXIONS: EL DEPARTAMENT I EL SISTEMA EDUCATIU

1.- LA PANDÈMIA PEDAGÒGICA DEL SISTEMA EDUCATIU (Quan els fonaments no són els adequats, tot trontolla).

2.- ELS_DESASTROSOS_RESULTATS_CB (El Departament és el principal responsable del desastre dels resultats, sembla difícil de creure que tot hagi estat com un “sense voler”. Una equivocació és admissible però tantes i tant insistents, o és ineptitud o mala fe).

3.- EL MESTRE I EL POLÍTIC 1 - 2  (Teòric i alliçonador diàleg entre un mestre i un polític dels que diuen que manen).

4.- VOLEM UNS RESULTATS MÉS POSITIUS (Tothom n’és responsable perquè els resultats depenen del que s’hagi fet. Si volem millorar cal canviar).

5.- EL SISTEMA EDUCATIU NO ÉS COHERENT NI EQUITATIU (És important que les activitats escolars s’adaptin a la diferència, només així seran equitatives).

6.- UN PROJECTE LINGÜÍSTIC SENZILL I CLAR (Des dels embats judicials tothom va de bòlit, aquesta proposta potser us pot ajudar).

7.- REUNIONS DE COMENÇAMENT DE CURS (Els docents sempre en català. Si cal poden fer-se reunions per grups de llengües i la mainada fer de traductora).