4 CARTES + 3 REFLEXIONS + 2 PROPOSTES FONAMENTALS

Aquestes quatre cartes varen ser dirigides a uns quants centres, no gaires, la veritat, amb la intenció d'allunyar-los una mica dels requeriments immediats provocats per la pandèmia i, alhora, procurar que centressin la seva atenció en allò que realment és important i fonamental per a la mainada, i que els podia ser útil per a superar l'escletxa de possibilitats educatives a mig i llarg termini, i fer-ho de forma efectiva i permanent.

Com podeu veure, més endavant, n'hi he afegit una, són reflexions brollades de la lectura del llibre de la Laura Borràs, "El poder transformador de la lectura".

Potser, a vosaltres, també us poden ser útils, mai se sap.

 

LA PRIMERA (és de començaments del mes de maig):   UNA_ALTRA_MANERA_DE_VEURE_L_ESCOLA

 

LA SEGONA (és de finals del mes de maig):  UN_FINESTRAL_PER_A_UNA_ESCOLA_DIFERENT

 

LA TERCERA (és dels primers dies de juliol): PENSANT EN EL FUTUR

 

LA QUARTA (és, ja, del 15 de juliol): ÚLTIMES REFLEXIONS I COMIAT

 

MÉS UNA:: APROFITANT-ME_DE_"EL_PODER_TRANSFORMADOR_DE_LA_LECTURA" de Laura Borràs

 

EL CATALÀ ÉS UNA LLENGUA CONSONÀNTICA?: I_UN_BE_NEGRE_AMB_POTES_ROSSES

 

TOTHOM POT SER LECTOR HÀBIL?: A_VEGADES_EM_PREGUNTO_PER_QUE

 

I, COM A CLOENDA:

CADA DIA LES ESTONES DE ... PER A INFANTIL I PER AL CI: CADA_DIA_LES_ESTONES_DE_EI_I_CI_(NOVA) 

 

I TAMBÉ UNA PROPOSTA ESPECÍFICA PER AL CM I EL CS: CADA_DIA_LES_ESTONES_DE_PER_AL_CM_I_PER_AL_CS